polka dot


sâmbătă, 2 iunie 2012

Mobilier reinventat shabby


Urmaresc cu mult interes aproape toate aparitiile tipografice care elogiaza stilul shabby si in consecinta am stive intregi de reviste pline de idei de pus in practica. Cineva mi-a spus odata ca as castiga o mica avere daca le-as vinde :) Pe langa pasiunea mea cusutul si textilele, mai am o pasiunea - mobilierul clasic, antic, prafuit si uitat de generatii. Mi-ar placea totusi sa pot reconditiona mobilier vechi si obiecte antice. Dar trebuie pregatire, unelte si mai ales... timp ! In schimb, ma multumesc momentan sa admir ceea ce au reusit altii sa realizeze!






Si la final va ofer un cos cu fructe !
Un week-end prelungit placut si va doresc mult shabby in viata voastra !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...