polka dot


joi, 5 iulie 2012

Spatiu de lucru

Am inceput sa strang teancuri de panze, cu flori, cu buline, in dungi, fanteziste si nu numai. Am atat de multe proiecte in cap ca nu stiu de unde sa incep. Apropo, ma bate gandul sa-mi iau o masina de cusut, a mea, proprie, dat fiind ca la mama ajung in vizita o data pe luna si atunci nu stiu ce sa cos mai intai...
Dar, revenind la stivele mele de tesaturi, am nevoie acuta de un mobilier. Ceva sa-mi permita sa depozitez panzele, eventual cu un plan de lucru. Ma gandeam la un tip de secretaire cu multe sertare, un plan de lucru si multe sertarase mici in care sa tin panglici, dantelute, nasturasi... Dar mi-ar placea sa am si un spatiu deschis in partea superiora, sa pot expune lucrarile mele finalizate. Si n-am nici spatiu mult la dispozitie unde as putea aseza un astfel de mobilier in casa!
Imi place chiar mult dulapul de mai jos, dar din pacate l-am gasit pe etsy si era la vanzare tocmai in USA :






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...