polka dot


sâmbătă, 29 septembrie 2012

Rustic table

Hy friends! Do you have a good weekend? I had to go to work today, so for me it left only a half of weekend to enjoy.
Last Sunday I fotographed a vignette on my rustic table with fresh roses from my mom garden. Arent' they gorgeous?
 
Buna prieteni? Aveti un weekend placut? Eu a trebuit sa merg la servici astazi, deci pentru mine a mai ramas doar jumatate de weekend de petrecut.
Duminica trecuta am fotografiat o vinieta pe masa mea rustica cu trandafiri proaspat culesi din gradina mamei mele. Nu-i asa ca sunt minunati?



\
 
Behind the flowers you can see my cupboard of which transformation I'va spoked you here.
In spatele florilor puteti vedea dulapul meu despre a carui transformare v-am vorbit aici
 


 
 
 
Ma alatur petrecerilor :
I'm joyning the partyes:
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...