polka dot


joi, 27 septembrie 2012

Starting to prepare fall's arrive

Good morning everybody! Did you slept well? I slept very well, since I finaly did 2 pillows for me and Mr. Shabby :) And he's glad too.

Buna dimineata tuturor! Ati dormit bine? Eu am dormit foarte bine, mai ales ca intr-un final am reusit sa fac doi burdufi de perne pentru mine si pentru Mr. Shabby. :) Si el se declara multumit.



I didn't have time to tell you, but I had a full weekend. My cousin get married, so I was part of the organisation and of course part of the party.

Nu am avut timp sa va povestesc, dar am avut un weekend plin. Verisoara mea s-a casatorit, asa ca am fost parte activa la pregatiri si bineinteles la petrecere.

A pic just to get the idea..
O fotografie doar ca sa va faceti o impresie..





But the weeding it wasn't my only thing to do. In the weeding's morning I was seewing. Yes, I was seewing a triangle flags garland in the autumn amber color.


Dar nunta nu a fost singura mea preocupare. Imaginati-va ca in dimineata nuntii eu coseam.. Da, coseam o ghirlanda de stegulete triunghi in culoarea aramie a toamnei.





You can buy it from my shop
Puteti sa o cumparati din magazinul meu

Goog Thursday you all! O joi placuta tuturor!


Ma alatur petrecerilor / I'm joining the partys :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...