polka dot


luni, 29 octombrie 2012

A full week

Hy friends! I had a full week ..the job and some orders for a client .I made curtains and drapes for her living room and for her bedroom and it was a huge work for me, because is complicated to cut and manipulate yards of fabric all toghether..

Buna prieteni! Am avut o saptamana plina...serviciul si unele comenzi pentru o clienta. Am cusut perdele si draperii pentru camera ei de zi si pentru dormitorul ei si a fost o munca titanica pentru mine, pentru ca e destul de complicat sa croiesti si sa manipuleze mentri intregi de panza..



This weeke-end I explored an old house looking for old things..uhmm, what a joy for my soul! I found a lot of beautifull stuff, I can't wait to start to paint and restore. But It was raining and I was such in a hurry to move the things in my work room that I totaly forgot to take pictures. Well it will be for the next week-end when I intend to clean the stuff and prepare some projects.

In week-endul acesta am explorat o casa veche in cautare de lucruri vechi..uhmm, ce placere pentru sufletul meu! Am gasit o gramada de lucruri vechi si de-abia astept sa incep sa pictez si sa reconditionez. Dar ploua si am fost asa grabita sa depozitez lucrurile in camera de lucru ca am uitat complet sa fac fotografii. Ei bine, voi face week-endul viitor cand intentionez sa curat lucrurile gasite si sa pregatesc cateva proiecte.



Until then I wish you a great week and a pleasant autumn !
Pana atunci va urez o saptamana cat mai placuta si o toamna minunata!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...