polka dot


vineri, 19 octombrie 2012

Happy fall vignette

It's friday!!! Finaly I can think only to my seewing projects. I saw that some shabby producers have already presented the Christmas collection. I am still working on my Christmas collection, but I hope, if I'll have enough time, to finish mine in maximum 2 weeks. It's still October, you know, there are 2 months until Christmas ...
 
Este vineri !!! In sfarsit ma pot concentra doar la proiectele mele de cusut. Am observat ca unii producatori shabby au prezentat deja colectia de Craciun. Eu inca lucrez la colectia mea de Craciun, dar sper , daca timpul imi permite, sa o termin in maxim 2 saptamani. Este inca octombrie, stiti, mai sunt inca 2 luni pana la Craciun..



Since here in this area, the fall is arriving a bit late this year, this week I made my first  fall vignette.. Using a foot cake plate of glass, some cooper colored leaves, some rosehips and pine cones. I hope you enjoy it..
 
Dat fiind ca in aceasta zona, toamna se lasa asteptata in acest an, saptamana aceasta am creat primul meu aranjament de toamna. Utilizand un platou de sticla cu picior, cateva frunze aramii, unele crengute de macese si conuri de brad. Sper sa va placa...
 
 
 
 

 
 
 
 
I'm joining the partyes:
Ma alatur petrecerilor:
 
 
Good night friends!
Noapte buna prieteni!
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...