polka dot


vineri, 23 noiembrie 2012

Black Friday - 30% off !

Hy firiends! Today is friday..finally I should say ! And it's Black Friday too! So hurry up to catch my today only offer available untill 24.00 o'clock , a 30% discount for all my products from my shop. Did I mentioned that I have a breslo.com shop now ? It's open for the whole worldwide. And I'm thinking seriously to open an Etsy shop soon.
The 30% discount is not included in the price, so you'll have to consider 30% off from the total value.
Of course the 30% discount is available for my breslo.ro shop too !



Buna prieteni! Astazi este vineri.. in sfarsit as zice eu ! Si este si Vinerea Neagra in acelasi timp! Deci grabiti-va sa prindeti oferta mea valabila doar astazi pana la ora 24.00, de 30% discount la toate produsele mele din magazin. V-am spus ca mi-am deschis un magazin si pe breslo.com acum? Este deschis pentru lumea intreaga. Si ma gandesc serios sa-mi deschid si un magazin Etsy in curand.
Discountul de 30% nu este inclus in pret asa ca va trebui sa considerati valoarea totala cu 30 % mai putin.
Bineinteles discountul de 30% este valabil si in magazinul meu de pe breslo.ro !


I'm joining the parties : Ma alatur petrecerilor :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...