polka dot


marți, 6 noiembrie 2012

Contest SHABBY CRY & SFATUL MAMICILOR

          Welcome back friends! Today I have the great pleasure to announce my first big project going on from yesterday allready. It's about a contest organised by Sfatul Mamicilor, a magazine for mothers, babyes and all their joys and sadness too. About a month ago, Ana contacted me and asked if I agree to take part of their future pillow team contest running on their facebook page  and I ACCEPTED !

           Bine ati revenit prieteni! Astazi am marea placere sa va anunt primul meu mare proiect in curs de ieri deja. Este vorba despre un concurs orgnizat de catre Sfatul Mamicilor, o revista despre mamici, copii si bucuriile si tristetile lor. Circa o luna in urma, Ana m-a contactat si m-a intrebat daca as fi de acord sa iau parte la viitorul lor concurs pe tema perne, care urma sa aiba loc pe pagina lor de facebook ,iar EU AM ACCEPTAT ! 




So, for the simplicity of the participants, I'd like to review the pillows wich you cand chose from...
Deci, pentru usurinta participantilor, as vrea sa trec in revista toate modelele de perna din care puteti alege :





           Of course, the participants can choose either pillow or other type of products from my creations, even if the contest is about pillows. You can see all my products on my shop Shabby Cry
           Bine inteles, doritorii pot opta si pentru alte categorii de produse din lista creatiilor mele, chiar daca tema concursului este "perne". Puteti vizualiza toate produsele mele in magazinul meu Shabby Cry


Good luck to the contest and I can't wait to see who is the winner !!
Mult noroc la concurs si de-abia astept sa vad cine va fi castigatorul!!



I'm joining the parties :           Ma alatur petrecerilor :



Un comentariu:

  1. Am castigat pernuta Shabby Cry si acum sunt nerabdatoare sa primesc frumusetea! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...