polka dot


marți, 4 decembrie 2012

Ideas for Christmas

There are 21 days more untill Christmas and it seams I'm running out of time. This weekend I move to another apartment.You know, I have not yet my own house and I rent . So I'm very sad because this one I live now it was like my dream come true. I furnished it by my self and I decorated it with all my hart. But..it's life...

Mai sunt 21 de zile pana la Craciun si mi se pare ca intru in criza de timp. In weekendul acesta mamut intr-un alt apartament. Stiti, eu nu am inca propria mea casa si stau cu chirie. Asa ca sunt foarte trista pentru ca apartamentul acesta in care locuiesc acum era ca un vis devenit realitate pentru mine. L-am mobilat eu singura si l-am decorat cu toata inima. Dar...asta-i viata...






For this reason I didn't start yet to decorate for Christamas, but I want to show you some of my favourites decorations that I made for Christmas, wherever I'll be..

Din acest motiv nu am inceput inca sa decorez pentru Craciun, dar vreau sa va arat cateva dintre decoratiile mele preferate pe care le-am facut pentru Craciun, oriunde il voi petrece..






Candy canes..


All my fabric dolls..
Toate papusile mele de panza..



A Christmas stock..
Un ciorapel de Craciun..



And again my elf Spiridel..
Si din nou spiridusul meu , Spiridel..


See you soon!
Pe curand!


I'm joining the party :       Ma alatur petrecerii:
Knick of Time
Common Ground
DIY by Design
Shabby Art Boutique

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...