polka dot


duminică, 20 ianuarie 2013

MarieAnn

Welcome back friends! The weekend is over and I take profit from the last hours to prepare my posts for this week. Friday I registered myself to the St Valentin' s Fair , 9th and 10th of February, in my city Pitesti, so I started to organise my projects for the lovers.

Bine ati revenit prieteni! Weekendul aproape a trecut asa ca incerca sa profit de ultimele ore ramase pentru a pregati postarile pentru saptamana care urmeaza. Vineri m-am inregistrat la Targul de Sf. Valentin, din 9 si 10 februarie din orasul meu Pitesti, asa ca am inceput sa organizez proiectele mele pentru indragostiti.


Mean time I want to present you my newest doll... MarieAnn !!
Intre timp vreau sa ve prezint cea mai recenta papusa a mea... MarieAnn !!

MarieAnn is a sweet and elegant doll that I created for my own pleasure, after my own pattern. I worked almost one and a half days to create it and I'm very glad to show you today.

MarieAnn este o papusa dulce si eleganta pe care am creat-o pentru propria placere, si in baza propriilor schite. Am lucrat la ea aproape o zi si jumatate si sunt foarte incantata sa v-o arat astazi.

  

She is 35 cm tall, has brown hair and black eyes. The fancy large flared dress has a tulle lining and the colours claim summer freshness. Her long hair is embellished by a cutie hat made of red dots fabric like the dress and tulle.

Are 35 de cm inaltime, par castaniu si ochi negri.  Rochia draguta, este croita in clos mare cu dublura din tulle ,iar culorile reclama prospetimea verii. Parul sau lung este pus in valoare de o palariuta realizata din panza cu buline rosi precum rochia si din tulle.
  



Surelly you've noticed the red&white heart pillow beside MarieAnn. Is one of the St. Valentine's projects I made. You can find it on my shop like my doll too.

Sigur ati observat pernita alb si rosu in forma de inima ,de langa MarieAnn. Este unul dintre proiectele pe care le-am pregatit pentru Sf Valentin. O puteti gasi in magazinul meu, precum si papusa.



So, tell me ! Do you like MarieAnn?
Ce ziceti ? Va place MarieAnn?

Hugs, Cristina

I'm joyning tha party:
Ma alatur petrecerii:

8 comentarii:

  1. GRAZIE A TE DI ESSERE PASSATA!!!
    mi fa piacere conoscere persone sempre nuove!!!
    un saluto lisa.

    RăspundețiȘtergere
  2. What a very sweet dollie! I'm visiting from Romantic Home's Show and Tell Friday!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hy Cynthia! Thank you very much for the visit and your comment. I'm glad you like my doll and hope to see you again on my blog. Hugs, Cristina

    RăspundețiȘtergere
  4. So lovely!!!
    Thank you for linking at my Valentine's Inspirations Linky Party!
    XOXO

    Emanuela

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Ciao Antonella! Ti ringrazio molto per le tue parole e ti auguro un caldo benvenuto tra i miei followers! Baci, Cristina

      Ștergere
  6. ciao,vengo dal linky party di Emanuela,e ti voglio fare i complimenti per le tue bambole!!Deliziose,ciao.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciao Giulia! Benvenuta sul mio blog! Sono molto contenta che ti piaciono le mie bambole. Un abbraccio,Cristina!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...