polka dot


duminică, 24 februarie 2013

Julie and Jane

Well, another week is gone and I have again that ugly feeling that I hate Monday. But tonight ,after finishing this post, I am going to immerse myself in reading my favourite magazines. Did I mentioned that I have thousand of magazines wich I don't know where to put anymore? 

Ei bine, a mai trecut o saptamana si am din nou sentimentul acela urat ca urasc ziua de luni. Dar in seara aceasta, dupa ce termin postarea aceasta, am de gand sa ma scufund in lecturarea revistelor mele preferate. Am mentionat vreodata ca am mii de reviste pe care deja nu mai stiu pe unde sa le pun ?

Tonight I present you Julie and Jane, my newest dolls, both Tilda projects. Actually Julie is a bit of two Tilda projects - an Christmas angel and The Princess and the pea. I saw the Princess on Susan's blog from Evelyn and Rose and I liked it very,very much, even if I didn't buyed Tone Finnanger's last book. So I had to use a lot of imagination and an angel pattern from another book of hers to create my Julie.

In seara aceast va prezint pe Julie si pe Jane, cele mai noi papusi ale mele, amandoua proiecte Tilda. De fapt Julie este un cate un pic din doua proiecte ' un inger de Craciun si Printesa si bobul de mazare. Am vazut Printesa pe blogul lui Susan din Evelyn and Rose si mi-a placut foarte, foarte mult, chiar daca nu am cumparat ultima carte a lui Tone Finnanger. Asa ca a trebuit sa utilizez multa imaginatie si un tipar de inger dintr-o alta carte a ei ,pentru a putea crea pe Julie a mea. 



I like a lot the way she turned out. Her romantic night dress with blu flowers, her black hair braided on her shoulder and the white stockings with cotton lace.

Imi place foarte mult cum a iesit. Camasa de noapte romantica, parul ei negru impletit pe umar si ciorapii albi cu dantela din bumbac.


As it for Jane, she is an easy project from Summer Ideas, Tone Finnanger's book. Her lovely dress is made from cotton fabric with roses and pink lace. Her brown hair is gathered in two side buns.

In ceea ce o priveste pe Jane, ea este un proiect usor de realizat din Idei de Vara, cartea lui Tone Finnanger. Rochita ei frumoasa este realizata din panza de bumbac cu trandafiri si dantela roz. Parul ei castaniu este starns in doua cocuri laterale.





So, what you think about my dolls? Do you like them? You can find them both on my Breslo shop.
Deci, ce credeti despre papusile mele? Va plac? Le puteti gasi pe amandoua in magazinul meu Breslo



Hugs, Cristina


I'm joining the party 
Ma alatur petrecerii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...