polka dot


miercuri, 12 iunie 2013

Trifty goodies

A ma plimba prin targurile de vechituri este intr-adevar o bucurie pentru mine, dar nu intotdeauna am timp sa fac asta. Asa ca duminica trecuta cand m-am trezit devreme, am stiut ca voi vana comori. Asadar iata ceea ce am adus acasa cu mine...

Hanging around for flea markets is really a joy for me, but not allways I have the time to do it. So when last Sunday I woke up in the early morning , I knew I will hunt for treasures. So here is what I brought home with me...






Dantela vintage... Iubesc dantela vintage !!
Vintage lace... I love vintage lace !!



A wood frame with glass. From this is tourned into this..
O rama din lemn cu geam. Din asta s-a transformat in asta..






Cateva minivaze din sticla..
Some minivases from glass..


Si doua sticle pentru bar..
And two bar glass botles..





Pe curand prieteni!!
See you soon friends!!

Hugs, Cristina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...