polka dot


sâmbătă, 26 octombrie 2013

Tutorial - I DID IT !!!.... I've printed on fabric !!

I finally did it ! I can't believe it's that simple. And you don't need nothing fancy smancy to do it. Oh, you know how stubborn I am and my brain wheels continued to spin until I finally got the idea. All the printing on fabric methods needed to attach something stiff on fabric so it could pass through the printer. But IF I could make the fabric solid so it could pass through the printer by its own ??? And that's how it came to me the idea.. 

In sfarsit am reusit ! Nu pot sa cred ca este atat de simplu. Si nu va trebuie absolut nimic scump si greu de gasit pentru a o face. Oh, stiti si voi cat de incapatanata pot sa fiu , iar rotitele creierasului meu au continuat sa se invarta pana cand in final am prins ideea. Toate metodele de printat de panza necesitau ceva rigid ca sa fie atasat pe panza pentru ca aceasta sa treaca prin imprimanta. Dar ce-ar fi DACA as putea face panza rigida ca sa poata trece singura prin imprimanta ?? Si asa mi-a venit ideea..



 You will only need a water basin, a cup of sugar and fabric by your wish. For 500 ml of water I used sort of 100-150 gr of sugar  - the more concentrated it will be, much better result you will have. You have to melt the sugar in the water ( I used hot water since it mealts faster ), then put your fabric in the sweet water. Be sure the all fabric gets wet and leave it for about 5 minutes in the water. Then gently squeeze the fabric with your hands and let the fabric dry over night. In the morning iron your fabric and cut A4 pieces. Then PRINT ! I used a laserjet printer and I only had to choose "rough paper" instead of "plain". It's easy like that...

Tot ce va trebuie este un vas cu apa, o ceasca de zahar si panza dupa plac. Pentru 500 ml de apa am folosit circa 100-150 gr de zahar - cu cat mai mult zahar puneti cu atat veti avea rezultate mai bune. Trebuie sa topiti zaharul in apa ( eu am folosit apa calda pentru ca se topeste mai repede), apoi puneti panza in apa dulce. Asigurati-va ca toata panza este in apa si lasati circa 5 minute. apoi stoarceti usor cu degetele si lasati sa se usuce peste noapte. Dimineata calcati panza si decupati pagini A4. Apoi PRINTATI ! Eu am folosit o imprimanta laserjet si a trebuit doar sa schimb tipul de hartie - din "plain" in "rough paper". Este usor...



Now let's pass over my printed message. It should be "Merry Christmas !", but in my fuzzy brain, I was used to print images backward for my aceton transfer so I didn't realize that this time the message has to be normal . But you've got the idea, it does print well on fabric... :) And I was too happy to show you I did it, to wait redo the all process... 

Acum haideti sa trecem peste mesajul meu printat. Trebuia sa fie "Merry Christamas !" , dar in creierasul meu ciudat, eram prea obisnuita sa printez imaginile in oglinda pentru transferul cu acetona ca nu am realizat ca de data aceasta mesajul trebuia sa fie normal. Dar ati prins ideea, se printeaza bine si clar pe panza... :) Si eram prea fericita sa va arat ca am reusit, ca sa mai astept sa refac tot procedeul...





I didn't took pictures of the steps, but I think you all got the idea of how to do..If need ,please write me and I'll take pictures, with a new message maybe :)

Nu am fotografiat pasii, dar cred ca ati inteles cu totii cum se face.. Daca este necesar, scrieti-mi si o sa fotografiez, cel mai probabil cu un nou mesaj :)



So, what you think? Isn't it an easy way to print on fabric?? Let me know if you try it.

Asa ca, ce credeti? Nu-i asa ca este o metoda simpla de a printa pe panza?? Spuneti-mi daca incercati si voi.



3 comentarii:

  1. Chiar ca-i simplu, multumesc mult pentru explicatii!! Daca ma decid sa incerc, iti dau de stire cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Any! Nu-mi mai incapeam in piele cand am vazut ca functioneaza, asa ca in pijamale am scris repejor pe blog... :)

      Ștergere
  2. Dear Cristina, something went wrong with my blog and I didn't get any news from your blog lately - but if I did, I would write right away - I am so happy that you are "stubborn" haha, now I don't have to think about this problem! you got very intelligent solution for all of is :)
    bravo!
    I will try soon enough :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...